January 25

Օրվա ամփոփում

Այսօր մեր ճամբարի 3-րդ շաբաթվա 3-րդ օրն է:Մենք այսօր եկանք դպրոց ,այսօր գնացինք Երևանի գեղասահքի և հոկեյի մարզադպրոց, երբ հասանք այնտեղ վերցրեցին իրենց չմուշքները և մենք 12:30 մտանք սահելու: Քանի որ ես լավ սահել գիտեմ ես բոլորին օգնում էի որ նրանք կարողանաին սահել :Մենք սահեցինք, նկարվեցինք ,լավ ժամանակ անցկացրեցինք և մենք նույնիսկ չնկատեցինք ինչքան շուտ անցավ ժամանակը և մենք դուրս եկանք սահադաշտից ,հանձնեցինք չմուշքները,միայն ես չհանձնեցի ,որովհետև ես իմ չմուշքներով էի :Դրանից հետո բոլորը գնացին դպրոց իսկ ես մնացի այնտեղ ,որ նորից մտնեմ սահադաշտ, բայց այս անգամ իմ պարապմունքին:Այսքանով ավարտվեց մեր օրը կտեսնվենք վաղը:

May be an image of 2 people and people skating
May be an image of 9 people and people skating


Posted January 25, 2024 by natalisahradyan in category Ճամփորդություններ, Uncategorized

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*