April 28

Ստեփան Զորյան․ Ճանապարհորդ Ջեկոն

Առաջադրանքներ

1․ Պատմվածքի համար ավարտ մտածեք։

— Վա՛յ։ Ջեկո ջան,ինչու քեզ վատ պահեցի։ Վա՛յ, Ջեկո ջան , հիմա ես ինչ եմ ասելու իմ տղիս։Ես տատիկը սկսեց աջ , ձախ քայլել և րոպեն մեկ ասում էր։ Վա՛յ, Ջեկո ջան ինչու քեզ այդպես վատ պահեցիր , ինձ խակտառակ արեցիր հիմա ես ինչ եմ ասելու տղիս և այդպես ամբողջ ճանապարհի ընթացքում ։

2․ Ստեղծված իրավիճակում ո՞վ էր մեղավոր։ Պատասխանը պատճառաբանեք։
Իմ կարծիքով մեղավորը տղան էր, որովհետև եթե նա այդ շանը չուզեր խեղճ տատաիկը այդ օրը չեր ընկնի։
3․ Նկարագրեք Ջեկոյին։
Ջեկոն շատ փոքրիկ , գեղեցիկ և չար շնիկ էր։
4․ Սևով ընդգծված նախադասությունները դուրս գրեք և կարմիրով նշեք այդ նախադասությունների ենթական և ստորոգյալը։
Մի անգամ աշնանը ես մի ուրախ ճանապարհորդություն կատարեցի դեպի Երևան։

Պառավը նստեց , զամբյուղը դրեց ոտների տակ ու փեշերով ծածկեց խնամքով. հետո գրպանից մի գիրք հանեց, ակնոցը դրեց  աչքերին ու սկսեց կարդալ։ 

Մեր կուպեի ճամփորդները զարմացած իրար նայեցին

 Ճամփորդները եկան հավաքվեցին հաչոցի վրա

Բարկացած կոնդուկտորը կռացավ և վախվխելով զամբյուղը բաց արավ.

Դուրս նետվելով` նա մի ակնթարթ իր խոշոր, սև աչքերով նայեց անծանոթ դեմքերին և, պառավին նկատելով, թռավ նրա գոգը։


5․ Տեքստից դուրս գրեք 10 բայ և գրեք դրաց դեմքը, թիվը, ժամանակը։
եկավ-մտավ – 3 դեմք , եզակի թիվ, անցյալ ժամանակ։
քաշվեցինք- 1 դեմք , հոգնակի թիվ , անցյալ ժամանակ։
դրեց- 3 դեմք , եզակի թիվ , անցյալ ժամանակ։
հանեց- 3 դեմք ,եզակի թիվ , անցյալ ժամանակ։
գնում ենք- 1 դեմք , հոգնակի թիվ, ներկա ժամանակ։
շարժվում է- 3 դեմք, եզակի թիվ, ներկա ժամանակ։
մտածում եմ- 1 դեմք, եզակի թիվ, ներկա ժամանակ։
ծածկեց- 3 դեմք , եզակի թիվ, անցյալ ժամանակ։
շարունակեց-3 դեմք, եզակի թիվ , անցյալ ժամանակ։
կրկնում էր -3 դեմք, եզակի թիվ, անցյալ ժամանակ։


Posted April 28, 2024 by natalisahradyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*