December 25

Բնագիտության հաշվետվություն

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
Իմ բաժինը

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։
Հողի կազմությունը
Ինձ բնագիտության դասերը շատ են դուր գալիս դրա համար իավելացնել պետք չէ:

3.Մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Ամենա հետաքրքիր
Հողի կազմությունը
Ամենա դժվար
Հարցեր և առաջադրանքներ մայրցամաքներից
Հեշտ
ԵՎՐԱՍԻԱ
Ինձ բնագիտության դասերը շատ են դուր գալիս դրա համար իավելացնել պետք չէ:

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Վարդ եմ ջրել:
5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Եթե ես բակում տեսն եմ թոռոմած ծաղիկ կջրեմ նրան:

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
3


Posted December 25, 2022 by natalisahradyan in category Բնագիտուտթյուն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*