December 5

Համո Սահյան․ Եղևնին

Անտառից եկած կանաչ եղևնին
Հիշում է կանաչ իր ընկերներին
Գարուն է բերել այս ձմեռ օրով
Եվ տուն է մտել կանաչ շորերով:
Ե՞րբ են նրա մոտ այսքան մանուկներ
Երգել ու պարել մինչև ուշ գիշեր:
Այնպես հպարտ է նայում աշխարհին,
Կարծես ինքն է բերել
Նոր տարին:

Առաջադրանքներ

  • Սևացրած բառերի համար գրեք իմաստով հակառակ բառեր։
    Հիշում – Չհիշել
    ընկերներին – անծանոթ
    բերել – տանել
    մտնել – դուրս գալ
    մանուկներ – մեծահասակներ
    ուշ գիշեր – առավոտ
  • Ինչո՞ւ է եղևնին հպարտանում։

    Եղեվնին հպարտանում է ,որովհետև նրաշուրջ երգում պարում էին լիքը մանուկներ:
  • Գրեք փոքր պատմություն անտառից եկած եղևնու մասին։

    Կար չկար մի եղևնի, նա եկելեր էր մի հին անտառիցեր որտեղ կաին առչեր առյուծներ և լիքը վայրի կենդանիներ: Նա չգիտի որտեղե այս պահին գտնվում, կորելե մոլորվել և այդ պահին եկավ Արմանը,և ասաց:
    -Եղնիկ այս ուր ես այսքան մոլորված գնում :
    Պատասխանեց եղնիկը
    -Ես փախել եմ մի հին անտառից և չիգիտ եմ որտեղ եմ գտնվում:
    պատասխանեց Արամանը:
    -Արի ես քեզ տան եմ իմ տուն կտաքանաս և լավ ժամանակ կանցկացն ենք:
    Պատասխանեց եղնիկը:
    – Այո ես կգամ:
    ԵՎ իրարհետ գնացին տուն:


Posted December 5, 2022 by natalisahradyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*