May 24

Բնագիտության հաշվետվություն

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
Հղումը

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։
Ես մասնակցել եմ Իմ կենդանին և Մանրադիտակը,ես կավելացն էի շատտ նախագծեր:

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Ինձ համար դժվար ուսումնական նյութ չկա
իսկ ամենա հեշտը Աղբյուր, գետ, լիճ և ամենա հետաքրքիրը Հարցեր և առաջադրանքներ մայրցամաքներից

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Ես մասնակցել եմ Հողի կազմությունը և սովորել եմ,որ կեղտոտ ջրից կարող ենք ստանալ մաքուր:

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Այո կարող եմ ,օրինակ կարող եմ օգնել պապիկիս ծաղիկ տնկել և այլն:

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել
Ես մասնակցել եմ երեք ֆլեշմոբի:


Posted May 24, 2023 by natalisahradyan in category Բնագիտուտթյուն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*